Sunday, June 15, 2008

je crois entendre encore

Μια τέτοια ωραία βραδιά βγήκα από το ναό μου να περπατήσω στην όχθη του Μεγάλου Νείλου και να χαζέψω τα άστρα. Οι τσακαλοπατούσες μου βυθίζονται στην άμμο που διατηρεί τη ζέστη της ημέρας, το ένδυμά μου από κόκκινο λινάρι ανεμίζει στο αεράκι. Θυμιάματα και λιβάνια έρχονται από το ναό στα ρουθούνια μου και στην απόλυτη ησυχία ακούγονται ήρεμα οι μονότονες ψαλμωδίες των ιερέων μου και ο ήχος από τους πυρσούς που καίγονται στην αυλή του ναού. Απομακρύνομαι περπατώντας παράλληλα στο σκοτεινό ποτάμι που αντανακλά στον ορίζοντα το ασημί φως του φεγγαριού. Αραιά και που κάποιο αμφίβιο ή ψάρι ταράζει την ηρεμία του ποταμού. Κάθομαι στην όχθη, στηρίζω την πλάτη μου σ΄ένα φοίνικα και αφουγκράζομαι. Ο βραδινός αέρας φέρνει στα τσακαλοαυτιά μου μια μελωδία που πάντα με συγκινούσε. Αφιερωμένο σε όσους απόψε βγουν και κοιτάξουν το φεγγάρι...



Les pêcheurs de perles - Georges Bizet

16 comments:

gay super hero said...

Σοφέ Άνουβις δεν γνωρίζαμε ότι σας αρέσει η γαλλική όπερα! Νομίζαμε ότι εκεί στις πυραμίδες από το πρωί μέχρι το βράδυ ακούτε Αϊντα!

Τι να ψιθυρίζουν άραγε οι κωπηλάτες στη λάμψη του φεγγαριού;

Hfaistiwnas said...

Απαπα νύχτα και δίπλα σε ποτάμι και μάλιστα σκοτεινό... μπρρρ! Αντρίχιασα! Αχ και να καταλάβαινα γαλλικά! λολ! Θα βγω όπως κάθε βράδυ... :)
Τις ευλογίες σας πάτ.. εεεε Ανούβη..
Φιλιά!!!!!!!!

greekgaylolita said...

Into the night
[into the sky*]

mahler76 said...

Τσακαλόμορφε Θεέ. Εμείς τα είπαμε και πριν λίγες ώρες.
Σε ευχαριστώ για το κλιπάκι αν και σε συνδυασμό με το φεγγάρι μου κάνει πολύ μελαγχολικό το σκηνικό... και δυστυχώς αυτό τον καιρό δεν είμαι στα καλύτερά μου...
Τις ευλογίες σου, την καληνύχτα μου.

mahler76 said...

@greek-GAYLOLITA
Τι απίστευτο βίντεο...

Dr_MAD said...

OMG! Τι ήθελα και το πάτησα να παίζει! Γρήγορα Σαρρηθεραπεία!

Εμ... Θεός είσαι εσύ (Ηλιος καλοκαιρινος) και δε μας μπορείς εμάς τα λαϊκά αγόρια με τα λαϊκά ακούσματα. Χτες είδα την ανατολή με παρέα. Φτάνει για ένα μήνα ο ρομαντισμός

jg said...

giati de vlepw to onoma mou stin istoria , bitch?

Soula said...

Kαλοί οι αλιείς μαργαριταριών αλλά συνεχίζω να προτιμώ την ιταλική όπερα.
Ωραία και η περογραφή αλλά εκεί by the river δε μαζεύει κουνούπια;;;

tovenito said...

τι ακούν τα αυτιά μου; το τελευταίο που περίμενα να ακούσω στο ναό ήταν όπερα! σε ευχαριστεί τουλάχιστον ο μάλερ! λολ

mahler76 said...

@tovene592
Xaxaxaxaxa είμαστε περισσότεροι από όσο νομίζεις.
Πάντως ο τσακαλόμορφος Θεός έχει δηλώσει πολλές φορές την αγάπη του στην όπερα.

g for george said...

Georges παιδί μου, τι περίμενες....

Anubis said...

@gay super hero: μας αρέσει και η γαλλική όπερα και ό,τι γαργαλάει ευχάριστα τα πέτσινα αυτιά μας..
όσο για τους κωπηλάτες, ελάτε και ρωτήστε τους..

@hfaistiwnas:με εκπλήσσει πάντα η ταχύτητα με την οποία απαντάς στα posts. ερμ κυκλοφορεί και η μετάφραση των στίχων κάπου στο διαδίκτυο εάν ενδιαφέρεσαι. :-)

@greek-gaylolita:
*Anubis ξύνει το κεφάλι του να θυμηθεί που τον έχει ξαναδεί.
τι ενδιαφέρον link, είναι τόσο ατμοσφαιρικά τα ποτάμια το βράδυ...

@mahler: ξέρω ότι σ΄άρεσε, προσωπικά λατρεύω τα μέρη που παίζουν τα cellos, τόσο δραματικά..

@mad: ξέρω ότι έχεις και τη ρομαντική σου πλευρά γιατρέ, δεν μας γελάς :-)

@pov of a g: θα σου αφιερώσω ειδική ιστορία εσένα μη φοβάσαι!

@soula: έχουμε ραντίσει και δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος. μπορείς να έρθεις χωρίς να είσαι πασαλειμμένη στο autan.

@tovene: είμαστε όλο εκπλήξεις! :p

Cinestef said...

Αχ, τι υπέροχο και αγαπημένο κομμάτι.
Μαγεία!
Άλλο τόσο όταν έρχεται και από τις φωνητικές χορδές του θεού Kraus.
Δεν συζητώ για τα Celli. Μιμούνται στα αυτιά μου τους ήχους της νύχτας.
Θα είναι υπέροχη αυτή η πανσέληνος.
Υποκλίνομαι!

Dante said...

Τι λες τώρα...;
ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ...;

Το λατρεύω αυτό το κομμάτι!!!
Κι ο Kraus είναι απ' τους αγαπημένους μου. (anubis σχωρέσ' τον)

Να σαι καλά τσακαλάκο.

Υπερμίκης said...

Qu'il puisse ce rêve charmant nous bercer!

Αλέξεις said...

eksairetikos... An kai protimo tin italiki opera, itan eksaisio. :)

@ gay super hero: lol gia tin Aida. :)