Tuesday, March 25, 2008

τα κεφάλια μέσα...

Μόλις επέστρεψα στο ναό μου στο Καρνάκ και χαζεύω στο λάπτοπ βλέποντας τον ήλιο να δύει πίσω από τους φοίνικες στον ορίζοντα. Τι τετραήμερο και αυτό! Φόρεσα την ανθρώπινη μορφή μου και κυκλοφόρησα για λίγο ανάμεσά σας, γνωρίζοντας καινούργια πρόσωπα ή ξαναβλέποντας παλιούς γνώριμους. Τι να πρωτοθυμηθώ.
aviator: ένας πιλότος του L.A. να παρατηρεί όλη την ώρα με το διερευνητικό του βλέμμα, δεν ήρθες με τα αντίστοιχα sunglasses σου.
petit journaliste: ο μικρός της παρέας, ένας πολλά υποσχόμενος νεαρός που ανυπομονούμε να δούμε την εξέλιξή του. θενκς για την επίσκεψη στον Άρειο Πάγο.
μπέμπης: soοο cute, προσπαθώ να σε φανταστώ με τη λευκή στολή να κάνεις ποδήλατο :p
revqueer: άφθονο χιούμορ και στο live, δηλώνω φανατικός θαυμαστής σου. έχουμε μια εκκρεμότητα εμείς οι δύο.
Soula: σε φθονώ που χορεύεις έτσι στην μπάρα. πρώτη φορά άκουγα όπερα σε αυτοκίνητο που έτρεχε τόσο γρήγορα στην Πανεπιστημίου.
πρόσωπα: ένα χάδι στα μαλλιά σου..
Strahd: το βαμπίρ με το κατεβασμένο παντελόνι :-) μ΄αρέσει να σε πειράζω!
Toymaker: πάμε για νέες περιπέτειες, όποιος ασχολείται με τα παλιά είναι παλιάνθρωπος!
Equilibrium: το παιδί λαμπατέρ, we love to see you smiling.
Mahler: οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί σε περιμένουν. θέλαμε να σε δούμε και εντός του κλουβιού..
Basnia: μπεκροκανάτα νο. 2, πολύ cool όταν είσαι χαλαρός.
Pavlology: ich bin die fesche Lola, der Liebling der Saison!
Billzouk: λατρεύουμε τη φωνή σου, και το έκπληκτο πρόσωπό σου στην Ερμού :-)

και φυσικά την εξαιρετική φίλη μας Mαρία που με το κέφι και το χαμόγελό της, απογείωσε την παρέα μας. Ευχαριστώ όλους για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε παρέα.

28 comments:

Soula said...

Θες να σου κάνω μαθήματα να χορεύεις κι εσύ έτσι.
(Παραδίδω κατ'οίκον :p:p)
Την άλλη φορά θα σε παρασύρω στο κλουβί.. (χαρ χαρ χαρ)

Αχ αυτή η Μαρία τί άνθρωπος;
Τρελάθηκα λέμε!!!

Κώστας said...

Πήγες Αθήνα πουλάκι μου;

mahler76 said...

Στο κλουβί πάντως θα ανέβω κάποια στιγμή και αυτό είναι δέσμευση. Μαρία=ρεσπέκτ.
Κι εσύ Θεέ μου μια χαρά τον πήγες τον χορό στην μπάρα με τη Soula άντε μην ανεβάσω φωτογραφίες και γίνει σεισμός στην Αίγυπτο.

Sound Of Freedom said...

Περάσαμε πολύ ωραία Anubis αυτό είναι δεδομένο! Όσον αφορά το ποδήλατο και την άσπρη στολή... το αφήνω ασχολίαστο... Πάντως σε τέτοια διαφήμιση δε νομίζω να με δεις να παίζω! Όσο και να το θέλεις :p Σου εύχομαι καλή ξεκούραση! Καληνύχτα!

b|a|s|n\i/a said...

ωραία ήταν, χαλαρά και μη, επειδή μπερδεύτηκα χαλαρό με είδες με την κανάτα μου μαζί ή χωρίς αυτή; να ξέρω τι να κάνω την άλλη φορά. αν είναι να μου φέρεις καμία με ιερογλυφικά :), καλό βράδυ...

jg said...

γιατι ποτε δε με καλει κανεις οταν βγαινετε ολοι μαζι????

mahler76 said...

Διότι μωρό μου είσαι στην Αγγλία

revqueer said...

Όποτε θες ;-)

Μαρία Rulz!

toymaker said...

Οι νέες περιπέτειες ξεκίνησαν μεγάλε Θεέ...
We love Μαρία...
και φυσικά We love you...

black kisses and dark wishes

Equilibrium said...

Ένα έχω να πω...

Η blogόσφαιρα θέλει ΜΑΡΙΑ!!

τπτ άλλο, τα'χω πει τα άλλα

ur blessing

Aviator said...

Anubis ήταν πολύ όμορφα! Περιμένουμε να επαναληφθεί το όλο σκηνικό..

Strahd said...

Αν κι εγώ δεν μπόρεσα να έρθω το Σάββατο βράδυ, σας είδα τουλάχιστον την Κυριακή για καφεδάκι. Άντε και σύντομα να το ξανακάνουμε :)

Φιλιά.

Dante said...

Δόξα τω Ρα, στο τρίο ΜΕΤ ήταν το ίδιο κείμενο και ψάρωσα...
(αν υπάρχει οπτικοακούστικό υλικό της βραδιάς των οργίων, θέλω - θέλω )

Φιλιά τσάκαλε... :-)

Sogian said...

Καλημέρα, Στέφανε.

Ήταν πολύ όμορφα. Μακάρι η δουλειά να μη με περιόριζε και να μπορούσα να είμαι μαζί σας και τις άλλες μέρες.

Tip: Όταν κάποια στιγμή κουρευτώ, θα κάνω τις τρίχες περούκα και θα στις στείλω. Promise!

Φιλί.

Anonymous said...

To εξης μηνυμα θα αναρτηθει σε ολα τα ιστολογια των ατομων που συμμετειχαν στην συναντηση.

Οσο και αν προσπαθησετε να ριξετε σταχτη στα ματια του κοσμου,η εν λογω συναντηση ειχε γαργαλιστικες λεπτομερειες.Και σχεδον ολοι τις ξερασανε σε μενα...A ρε κοπριτες,κουτσομπολακια του ελεους.Οποτε...επειδη σας εχω ολους στο χερι,περιμενω ανταλλαγματα για την σιωπη μου.
Αν νομιζετε πως κανω πλακα...απλα προκαλεστε με να προβω σε αποκαλυψεις.

Γ(κ)αμει δε μαδερφακινγκ μπλακμεηλερ.

mahler76 said...

Bασικά πάρε φόρα και κλάσε μας μια μάντρα αρχίδια θα έλεγα.
Ε΄, όχι και να μας εκβιάζει η Πατρινιά τώρα.
Τα αίσχη γίνανε και δεν ντρεπόμαστε να το πούμε αουυυυυυυυυυ

με αγάπη και εκτίμηση
mahler76

tovenito said...

εσάς καλύτερα να σας ντύνουν παρά να σας βγάζουν έξω!!!

Είδωλο said...

Η τσουλα της Αιγυπτου αναδυεται απο τις σταχτες της


καλα καλα αμα σε πιασω στα χερια μου εσενα... εμεις να δεις τι εκκρεμοτητες εχουμε

APSOY said...

Περάσαμε τέλεια, ήταν όλα πολύ ωραία, και μπράβο μας :Ρ

g for george said...

Θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για το κατεβασμένο παντελόνι.

Nick said...

gnoristikes me ton pano ematha.

Anubis said...

@soula: έλα άλλος για το κλουβί μας!

@κώστας: κατεβήκαμε λίγο κάτω για αλλαγή...

@mahler: δεν έχετε φωτογραφίες και μην μας εκβιάζετε, θα σας δαγκώσουμε τίποτα

@μπέμπης: χωρίς την άσπρη στολή ίσως ;p

@basnia: με την κανάτα φυσικά άλλος άνθρωπος

@pov of a g: την επόμενη φορά θα σαι εσύ το τιμώμενο πρόσωπο από τα ξένα.. να πας τουαλέτα όμως ;p

@revqueer: the time has come...

@toymaker: μαύρη μου χεις κάνει τη ζωή μου (τσίλα mode)

@equilibrium: θα στη φέρω και στο shortbus party

@aviator: με τον equil που είναι ο εγκέφαλος πίσω από όλα να συνεννοηθείς

@strahd: τελικά δεν ήσουν όσο αιμοβόρικος μας έλεγες

@dante: θα σε δω από κοντά

@faces: περιμένω την περούκα, πολύ όμορφο μαλλί επαναλαμβάνω

@γ(κ)αμει bear: είσαι μεγάλη μαφία, κάτσε να σε πετύχω πουθενά..

@tovene: ντύνουν γδύνουν δεν ξέρω u choose...

@x-ouranou: έχεις να φας δάγκωμα.. άκου εκεί τσούλα της Αιγύπτου τς τς τς

@apsou: εγώ πάλι γιατί δεν σε είδα;

@g for george: όλα παρέμειναν στη θέση τους και είμασταν σεμνοί, αουυυυ

@νικος: ο πάνος ήταν μεταξύ των παιδιών που γνωριστήκαμε και έδωσε καλές πρώτες εντυπώσεις

Surrealist said...

Χρονικό για τον διαχειριστή

γι άλλού ξεκίνησα και αλλού με πάει...

βρήκα ενδιαφέρον το θέμα και σοκαριστικό κ.τ.λ. περί ν. ανορεξιας
είπα να γράψω για πρώτη φορά σχόλιο, μα βλέποντας το προφίλ, αλλάξε η διάθεση αρχικά, κατόπιν κατάλαβα πως εδώ που αφήνω το σχόλιο είμαι εκτός θέματος μα εντός τόπου και αορρίστου χρόνου :}

οπότε καλώς σε βρίσκω!
την καλησπέρα, καλημέρα μου :}
διότι τέτοια ώρα τέτοια λόγια

όλα καλά, ευχαριστώ!

Mirela said...

By the way πότε θα μας πεις την ιστορία με το κατεβασμένο παντελόνι του Strahd...με πιάνει περιέργεια..! :p

Strahd said...

@Anubis
Δεν με γνώρισες καλά γι' αυτο!! :P

Dr_MAD said...

ΜΕΤΑ ΔΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ?

Γκρρρ

:-D

Anubis said...

@mad:
η αναφορά σε σένα χρειάζεται, τι να πω, ξεχωριστό ποστ, ξεχωριστό μπλογκ.
ναι αγαπητές μου αιγυπτιόφατσες, είχα την τύχη να αγγίξω το χέρι του dr. mad και όχι μόνο αυτό, αλλά και να μας (ήταν και ο Bi bi) πάει και βόλτα με τη μερτσέντα :p

mahler76 said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA πήγες τσάρκα με τον πρώην άντρα μου και τον πρώην κουμπάρο μου???????? Εγώ γιατί δεν έχω πάει ακόμα βόλτα με το του-τού σου γιατρέ????