Friday, May 9, 2008

Το γελεκάκι

Αγαπημένες μου αιγυπτιόφατσες ο τσακαλοθεός επέστρεψε με τη βάρκα του πίσω στο ναό του στο Καρνάκ, γεμάτος αναμνήσεις από την ξένη χώρα και για δώρο του σας έφερε αυτό το βίντεο. Αφιερωμένο εξαιρετικά στον αριανό μας Marvin, ο οποίος ανατρέχει στα παιδικά του χρόνια κάθε φορά που ακούει αυτό το τραγούδι.


Περήφανοι χορευτές μπαίνουν στη σκηνή, η οποία είναι στολισμένη με αρχαιοελληνικούς κίονες, γκιατί γκάπως έτζι πρέπει να είναι στο Ελλάντα, ντυμένοι με λιτό λευκό πουκάμισο και παντελόνι έως τον οισοφάγο. Η Νάνα στο κέντρο, δίνει το ρυθμό με τα δάχτυλά της, φορώντας σετάκι από λευκά βαμβακερά ιταλικά σεντόνια και κεντημένο λέλουδο στον ώμο από τυφλές παρθένες Ινδές καλόγριες που δούλευαν κάθε βράδυ υπό το φως του φεγγαριού.
Το "γελεκάκι που φορείς εγώ στο 'χω ραμμένο" καθώς η Νάνα όταν τελειώνει με το ίσιωμα της κουπ και το βάψιμο των νυχιών σου κάνει και ένα γελεκάκι. Να που σκάει και μύτη ο Demis με το γελεκάκι, είναι coq sportif, και το ΄χει κουμπώσει μέχρι το λαιμό, σιγά χριστιανέ μου θα σκάσεις. Πρόσεξε αιγυπτιόφατσα στο 0.44 τον χορευτή πίσω που μοιάζει με το Θέμη Μάνεση που έχει ΄χασει τη χορογραφία γιατί πέρασε από δίπλα του ο θαλάσσιος ελέφαντας και στο 0.49 άλλον ένα που χάνει πάλι το βήμα (πρέπει να έβγαλαν τη χορογραφία λίγο πριν ντυθεί ο Demis).
Μας λένε για κάτι σαδομαζωχιστικά που κάνουν με το γελεκάκι και κάτι μίλα-μου-βρώμικα και στο 1.17 ο Demis χάνει τα λόγια, το μπαλώνει όμως περίτεχνα και αρχίζει τα "τςςςς εε τςςς , νανανα" δες τρόμο στο βλέμμα της Νάνας στο 1.25 και το ξανθό το παλικάρι που έμεινε μόνο του στο τέλος στο 1.35. Το τραγούδι συνεχίζει κανονικά, οι λεβέντες χορευτές κάνουν ό,τι μπορούν για να το σώσουν. Παρατήρησε τη Νάνα που χτυπάει παλαμάκια με τους καρπούς και όχι με τις παλάμες και το δόντι που λείπει στον Demis όταν ξεκινά τους αμανέδες του. Και εις άλλα με υγεία!

17 comments:

Hfaistiwnas said...

Ο έλεγχος που κάνεις στο κομμάτι είναι χειρότερος απο τον έλεγχο της εφορίας αγαπητέ anubi! Πρέπει να σε φοβόμαστε!!
Καληνύχτα και καλωσόρισες στα πάτρια εδάφη!

Equilibrium said...

Ααααα μας γύρισες ποοοοολύ παρατηρητικός από την ξενιτιά!

*μα δεν τού'βγαλε κανένας τα μάτια όξω....?*

τι επαγγελματισμός, τι κιτς, τι χάρη!...

Mirela said...

Welcome back!

Το video δεν το έβαλα να παίξει γιατί είναι αργά και θα τους ξυπνήσω όλους! Θα το δω το πρωί για να το ακούσω στη διαπασών όπως του αρμόζει...!

Απο τις περιγραφές πάντως σκίζει!

Μπέμπης ||| said...

Πω πω, όντως υπερβολικά παρατηρητικός!! Καώς ήσες άμπουπηθ :)

Dr_MAD said...

Η ξανθιά στο 1.35 όχι μόνο μένει μόνη, αλλά και τινάζει συνέχεια το μαλλί (και στο ρυθμό παρακαλώ). Μάλλον παίζει τικ εδώ.

αυτό που δεν πίστεψα είναι το "2007" ποθ γράφει στο τέλος. Μα η Νανα ζει?

Anubis said...

@hfaistiwnas: τέτοια κειμήλια χρήζουν αυστηρού ελέγχου και φροντίδας, κόβει το τσακαλομάτι μου, αμ πως!
μη με φοβάσαι, φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας. καλώς σας βρήκα! τι σου ΄φερε ο θείος Anubis από την Αμερική;

@equil: δεν μου τα ΄βγαλε κανείς όμως, γι΄αυτό έχει λυσσάξει το τσακάλι, κανόνισε να βρεθείς μπροστά μου..

@mirella: πρέπει να ακούσεις τον Demis, είσαι και νεαρός γαμώτο και δεν τον πρόλαβες. ζήτα από το mahler να σου πει που θυμάται...

@baby boom: καλώθτο μικλούλι μου, μπουθούλα να θε πάλω αγκαλίτθα, έφελε καλαμέλεθ ο μπάμπουμπιθ :p


@mad: το νευρολογικό περιστατικό το αφήνω σε σένα βασιλικέ ιατρέ μας. δεν νομίζω ότι είναι σύγχρονο το κλιπ, η Νάνα ζει, αλλά αν δεις το σύνολο είναι too κιτς για να είναι περσινό. ο Demis δεν ξέρω τι έχει απογίνει. είναι στη φορμόλη;

Είδωλο said...

Tις ειχα τις υποψιες μου οτι εισαι βαρεμενο
αλλα αυτο παραπαει.

Marvin said...

Αααχ τι μου θυμισες μπρε να χαθεις... σνιφ σνιφ... Επιφυλασσομαι για αντιστοιχη αφιερωση...

Anonymous said...

Καλέ τι προϊστορικό είναι αυτό;;! Όσες λίγες φορές έχω ακούσει τη Νάνα, ποτέ δε μου άρεσε βρε παιδί μου... Τη φάγατε πάντως τη γυναίκα... Ζει και βασιλεύει!

Καλώς ήρθες τσακαλοθεέ πίσω! Φιλιά!

Keen On Boys said...

Welcome back τσακαλάκο! :)

tovenito said...

πες μας τι πίνεις ΤΩΡΑ!

Μπέμπης ||| said...

Μμμ είναι πολύ ωλαιά θτην αγκαλιτσθα θου! Καό τσθακάλι καό καόο! Δώθε μου κι'άλλες καλαμελίτσεθ!

Strahd said...

Ωραίο το τραγούδι. Μου αρέσει η Νανά σε πολλά τραγούδια. :)

Καλωσήρθες btw. :)

ethanandthecity said...

Όλα καλά αλλά αυτό το coq sportif με έστειλε!

Anubis said...

@x-ouranou: γατόνι είσαι!

@marvin: περιμένω την απάντησή σου αγαπημένε μας αριανέ

@alexis: νάνα είναι είδωλο, έχω ετοιμάσει και τη σαρκοφάγο της όταν έρθει η ώρα..

@Keen on boys: αγκαλιά δεν έχει;

@tovene: καστορέλαιο που το αφήνεις στον ήλιο για 3 βδομάδες. δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς

@baby boom: και εθύ καοο καοοοο, πάλε κιάλλεθ νιαφ

@strahd: ένα πχιοτικό βαμπιρ

@ethan: τελευταία(;) λέξη της μόδας!!

Anonymous said...

μου είπαν ότι είσαι πασόκος.... το νου σου γιατί σκοτώνουμε...

Portokalis said...

ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑ... Να΄σαι καλά... Γέλασα μέχρι δακρύων.... Δεν παίζεσαι...να΄σαι καλά..