Αφιερωμένο σε όσους πίστευαν ότι εμείς οι θεοί της ένδοξης χώρας που διασχίζει ο Ιερός Νείλος δεν είμαστε μουλτικάλτσουραλ. Μα δε σεβόμαστε εμείς τους συναδέλφους Βισνού και Σίβα; μεταξύ μας ας τους κοροϊδεύει ο μικρός Όσιρις ότι από τον πολύ διαλογισμό έχουν γίνει μπλε ή τους έχουν φυτρώσει extra χέρια, πάντα σεβόμαστε και τις διαφορετικές απόψεις.
Επί του καλλιτεχνικού θέματος τώρα, βίντεοκλιπ ινδικό μάλλον, η τραγουδίστρια αγνώστου προελεύσεως (και να σας την έλεγα, θα αγοράζατε το σίνγκλ;), το μπαλέτο όμως Α ποιότητος (gene kelly της Καλικούτας, τζιν καλικούτα ένα πράμα), οι αρσενικοί κομπάρσοι πλην ενός θα έπρεπε να είχαν προσφερθεί θυσία στην Κάλι ως νεογέννητα.
Ο σκούρος με το κρεμ κοστούμι δίνει το σύνθημα της έναρξης. Ο χορός των Τρωάδων εμφανίζεται σε πλήρη σχηματισμό στο κέντρο ενός χαμάμ με φώτα ντίσκο το οποίο παρεμπιπτόντως διαθέτει εξαίρετο δάπεδο (ας τα βλέπουν οι εργολάβοι μας, που μας έχουν φλομώσει στους σκαραβαίους και τους αμμωνίτες). Ακούγεται ένα ίντρο που θυμίζει κάτι σε αισθησιακά γαλλικά. Έρχεται όμως το οριένταλ και σε φέρνει στη θέση σου. Οι λιγούριδες κοιτούν περίεργοι και σκάει το πετρογκάζι πίσω τους. Ο τεκνός κάνει αισθητή την παρουσία του και καρφώνει την αρχι-αοιδό μας. Στενό χαμηλοκάβαλο διακρίνω -μπρους Λεε από τη γειτονική Κίνα 67 ευρά-, ζώνη αξεσοράιζ 34 ευρά που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βαρίδι για σπογγοαλιεία, στρινγκάκι ολόλαμπρο sloggy 49 ευρά, τοπάκι με κρόσσια έτσι για να ζαλίζει το μάτι - δώρο της θείας Amisha- , ασημένιο κολλάρο φράχτης για το λαιμό -Λαλαούνης φραντσάιζ Νέο Δελχί 467 ευρά και δώρο το βραχιολάκι-. Όπως εύκολα καταλαβαίνει ακόμα και ένας θνητός, Ινδή που έχει φορέσει επάνω της ρούχα άνω των 600 ευρών στάνταρ σημαίνει ότι ψάχνει απεγνωσμένα άντρα.
Αρχίζει η χορογραφία, ο τεκνός κλείνει το μάτι, οι τσούπρες μας χέρια πάνω-χέρια κάτω-χτυπώ γοφούς-παίρνω αγκαλιά τον αέρα (όταν τα κάνω εγώ αυτά, κανείς δεν μου δίνει σημασία), ο τεκνός μεθά με σαμπάνια, έλα όμως που φορά μονόπετρο στο δεξί χέρι. Μωρή τον παντρεμένο έβαλες στο μάτι... δεν είχαν το ου μοιχεύσεις στην Ινδία, είναι άλλου παπά αυτά.. Λέει αυτή για κάτι Γουελκάκι - Λαδάκι, ίσως φωνάζει τη Γουλιελμάκη και το Λιδάκη, αλλά είναι από άλλο επεισόδιο αυτοί. Έκανα λακκάκι λέει και Κοκοσανελάκι, ας μην μπλέξουμε με άγνωστες διαλέκτους, απλά μαθαίνουμε ότι Σαράρα Σαράρα ινδιστί σημαίνει σπινθηροβολώ (καλό είναι να συνοδεύεται για λόγους ασφαλείας με χορογραφία αρμέγω-κάτι-μακρύ όπως κάνουν τα κορίτσια).
Η χορογραφία ενδιαφέρουσα, η σχάρα πίσω ψήνεται να μπουν οι σεφταλιές σε λίγο, και το αηδόνι μας λικνίζεται μπροστά σε σκηνικό τύπου Παναγία των Παρισίων (βοήθεια μας). Σαμπάνιες ανοίγουν, δεν παίρνω όρκο για τις υπόλοιπες που είναι ήδη ανοιχτές και μάλλον τελειωμένες και τα κορίτσια του χορού αρχίζουν το καμάκι. Ψαρεύονται όλοι οι Ινδοί ανεξαρτήτου εμφανίσεως και εκτοπίσματος και κάτι κοπελιές στο γυναικωνίτη δαγκώνονται που μένουν απάρτου και αγαμήτου γωνία, εκεί στο ρετιρέ. Η αοιδός τους περνά όλους ένα χεράκι, πάει στον κύριο με το λευκό συνολάκι, ο οποίος χορεύει πολύ τσαχπίνικα (στη θέση σου κοπελιά θα είχα ψύλλους στα τσακαλοαυτιά μου, ξέρεις μη σου βγει λίγο αποαυτό..). Πάμε πάλι Σαράρα Σαράρα και ταυτόχρονο άρμεγμα, ο παντρεμένος τεκνός έχει χαλαρώσει το ίδιο και οι κοπέλες στο γυναικωνίτη, εκτός από τη μανδάμ με το λευκό ιμάτιο που μυρίζομαι ότι είναι η σύζυγος και υποψήφια αντιλόπη της ιστορίας.
Συνεχίζουν τα αισθησιακά, πλάνα αεροπλανικά, ανοιγμένες σαμπάνιες και τραγούδι από τον παντρεμένο αυτή τη φορά (το αγόρι με το λευκό πίσω του ηδονίζεται, κάτι σας έλεγα εγώ...). Πίνει πίνει Ορέστης Μακρής, παίρνει το -άδειο- μπουκάλι και κάνει ότι πίνει, το λευκό αγόρι κάνει τη θεία από το Σικάγο και στέλνει την αηδόνα μας να του την πέσει -η αντιλόπη σκάει στο γυναικωνίτη, όλα τα ΄χει δει!-. Του κάνει το κόλπο με το φίδι, του λέει κάτι γλυκόλογα, κάτι για χρώματα, να πλένει με Persil και να χρησιμοποιεί lysterine για να μη βρωμάει η ανάσα του σκορδίλας. Χορευτικό με το τεκνό και άρμεγμα, το λευκό αγόρι πίσω έμεινε μόνος με το... ποτήρι στο χέρι και η σύζυγος πάνω οδείρεται.
ο τεκνός λοιπόν καταλήγει:
-Λενγάκι, Αλικγάκι, Βοτσαλάκι κοινώς με Σαράρα Σαράρα τώρα και αφού είμαι αναμμένος και κάνω και τη χορογραφία μου μετά θα σου δείξω πόσα χέρια είχε ο Σίβα.
οι κυρίες φρίττουν πάνω, αυτοί το βιολί τους και τελικά μπαίνουν τα πεθερικά με τον πατέρα του τζόβενου ο οποίος μένει αναύδου. Η αηδόνα μας τον αφήνει και την κανά.
Συμπέρασμα: το πολύ το Σαράρα Σαράρα δεν το θέλει κ ο Βισνού!
Πάω στην Ίσιδα να μου διαβάσει κανά ξόρκι προστασίας γιατί έχω να φάω εκατομμύρια κατάρες από τους κατοίκους των Ινδιών.
Επί του καλλιτεχνικού θέματος τώρα, βίντεοκλιπ ινδικό μάλλον, η τραγουδίστρια αγνώστου προελεύσεως (και να σας την έλεγα, θα αγοράζατε το σίνγκλ;), το μπαλέτο όμως Α ποιότητος (gene kelly της Καλικούτας, τζιν καλικούτα ένα πράμα), οι αρσενικοί κομπάρσοι πλην ενός θα έπρεπε να είχαν προσφερθεί θυσία στην Κάλι ως νεογέννητα.
Ο σκούρος με το κρεμ κοστούμι δίνει το σύνθημα της έναρξης. Ο χορός των Τρωάδων εμφανίζεται σε πλήρη σχηματισμό στο κέντρο ενός χαμάμ με φώτα ντίσκο το οποίο παρεμπιπτόντως διαθέτει εξαίρετο δάπεδο (ας τα βλέπουν οι εργολάβοι μας, που μας έχουν φλομώσει στους σκαραβαίους και τους αμμωνίτες). Ακούγεται ένα ίντρο που θυμίζει κάτι σε αισθησιακά γαλλικά. Έρχεται όμως το οριένταλ και σε φέρνει στη θέση σου. Οι λιγούριδες κοιτούν περίεργοι και σκάει το πετρογκάζι πίσω τους. Ο τεκνός κάνει αισθητή την παρουσία του και καρφώνει την αρχι-αοιδό μας. Στενό χαμηλοκάβαλο διακρίνω -μπρους Λεε από τη γειτονική Κίνα 67 ευρά-, ζώνη αξεσοράιζ 34 ευρά που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως βαρίδι για σπογγοαλιεία, στρινγκάκι ολόλαμπρο sloggy 49 ευρά, τοπάκι με κρόσσια έτσι για να ζαλίζει το μάτι - δώρο της θείας Amisha- , ασημένιο κολλάρο φράχτης για το λαιμό -Λαλαούνης φραντσάιζ Νέο Δελχί 467 ευρά και δώρο το βραχιολάκι-. Όπως εύκολα καταλαβαίνει ακόμα και ένας θνητός, Ινδή που έχει φορέσει επάνω της ρούχα άνω των 600 ευρών στάνταρ σημαίνει ότι ψάχνει απεγνωσμένα άντρα.
Αρχίζει η χορογραφία, ο τεκνός κλείνει το μάτι, οι τσούπρες μας χέρια πάνω-χέρια κάτω-χτυπώ γοφούς-παίρνω αγκαλιά τον αέρα (όταν τα κάνω εγώ αυτά, κανείς δεν μου δίνει σημασία), ο τεκνός μεθά με σαμπάνια, έλα όμως που φορά μονόπετρο στο δεξί χέρι. Μωρή τον παντρεμένο έβαλες στο μάτι... δεν είχαν το ου μοιχεύσεις στην Ινδία, είναι άλλου παπά αυτά.. Λέει αυτή για κάτι Γουελκάκι - Λαδάκι, ίσως φωνάζει τη Γουλιελμάκη και το Λιδάκη, αλλά είναι από άλλο επεισόδιο αυτοί. Έκανα λακκάκι λέει και Κοκοσανελάκι, ας μην μπλέξουμε με άγνωστες διαλέκτους, απλά μαθαίνουμε ότι Σαράρα Σαράρα ινδιστί σημαίνει σπινθηροβολώ (καλό είναι να συνοδεύεται για λόγους ασφαλείας με χορογραφία αρμέγω-κάτι-μακρύ όπως κάνουν τα κορίτσια).
Η χορογραφία ενδιαφέρουσα, η σχάρα πίσω ψήνεται να μπουν οι σεφταλιές σε λίγο, και το αηδόνι μας λικνίζεται μπροστά σε σκηνικό τύπου Παναγία των Παρισίων (βοήθεια μας). Σαμπάνιες ανοίγουν, δεν παίρνω όρκο για τις υπόλοιπες που είναι ήδη ανοιχτές και μάλλον τελειωμένες και τα κορίτσια του χορού αρχίζουν το καμάκι. Ψαρεύονται όλοι οι Ινδοί ανεξαρτήτου εμφανίσεως και εκτοπίσματος και κάτι κοπελιές στο γυναικωνίτη δαγκώνονται που μένουν απάρτου και αγαμήτου γωνία, εκεί στο ρετιρέ. Η αοιδός τους περνά όλους ένα χεράκι, πάει στον κύριο με το λευκό συνολάκι, ο οποίος χορεύει πολύ τσαχπίνικα (στη θέση σου κοπελιά θα είχα ψύλλους στα τσακαλοαυτιά μου, ξέρεις μη σου βγει λίγο αποαυτό..). Πάμε πάλι Σαράρα Σαράρα και ταυτόχρονο άρμεγμα, ο παντρεμένος τεκνός έχει χαλαρώσει το ίδιο και οι κοπέλες στο γυναικωνίτη, εκτός από τη μανδάμ με το λευκό ιμάτιο που μυρίζομαι ότι είναι η σύζυγος και υποψήφια αντιλόπη της ιστορίας.
Συνεχίζουν τα αισθησιακά, πλάνα αεροπλανικά, ανοιγμένες σαμπάνιες και τραγούδι από τον παντρεμένο αυτή τη φορά (το αγόρι με το λευκό πίσω του ηδονίζεται, κάτι σας έλεγα εγώ...). Πίνει πίνει Ορέστης Μακρής, παίρνει το -άδειο- μπουκάλι και κάνει ότι πίνει, το λευκό αγόρι κάνει τη θεία από το Σικάγο και στέλνει την αηδόνα μας να του την πέσει -η αντιλόπη σκάει στο γυναικωνίτη, όλα τα ΄χει δει!-. Του κάνει το κόλπο με το φίδι, του λέει κάτι γλυκόλογα, κάτι για χρώματα, να πλένει με Persil και να χρησιμοποιεί lysterine για να μη βρωμάει η ανάσα του σκορδίλας. Χορευτικό με το τεκνό και άρμεγμα, το λευκό αγόρι πίσω έμεινε μόνος με το... ποτήρι στο χέρι και η σύζυγος πάνω οδείρεται.
ο τεκνός λοιπόν καταλήγει:
-Λενγάκι, Αλικγάκι, Βοτσαλάκι κοινώς με Σαράρα Σαράρα τώρα και αφού είμαι αναμμένος και κάνω και τη χορογραφία μου μετά θα σου δείξω πόσα χέρια είχε ο Σίβα.
οι κυρίες φρίττουν πάνω, αυτοί το βιολί τους και τελικά μπαίνουν τα πεθερικά με τον πατέρα του τζόβενου ο οποίος μένει αναύδου. Η αηδόνα μας τον αφήνει και την κανά.
Συμπέρασμα: το πολύ το Σαράρα Σαράρα δεν το θέλει κ ο Βισνού!
Πάω στην Ίσιδα να μου διαβάσει κανά ξόρκι προστασίας γιατί έχω να φάω εκατομμύρια κατάρες από τους κατοίκους των Ινδιών.
7 comments:
Xronia polla! Etuxismenos o neos xronos!! Kala eisai? Exei kairo na m ferei nea sou o neilos...
kali xronia! kala poios einai aytos poy exei kalitera trigwna??? POIOS E? thessalonikios eisai??
Eμένα πάλι δεν μου κάνει κάτι το περίεργο το κλιπάκι, θα μπορούσε ανετα να είναι ελληνικότατο
Το άρμεγμα και το βαρίδι σφουγγαρά θέλω live. Αν και δε σε πολυεμπιστεύομαι μετά το χορό μας που ο κώλος μου καθάρισε ολάκερο πάρκινγκ! Αλλά είσαι irresistible τι να σε κάνω!
Xexexe! Ζωγραφισες παλί! Καλη χρονια!
θα σου πω το εξης,
η ανατολικη στυλιστικη επιλογη ειναι εξαιρετικη με αυτην την ημιμπουργκα που αφηνει ολη την νεφραιμια εκτεθιμενη και αξαφνα απο το πουθενα εμφανιζονται χερια με τρελλαινει
το μεν τεκνο που της κανει καμακι δεν ειναι κακο, το παιρναμε.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι που το χορευτικο ειναι παντα θεοκουλο και σε διαφορετικο χρονισμο απο τα τραγουδια τους (τυπου Bollywood)
@x-ouranou: willkommen! bienvenue, welcome! το styling και οι χορογραφίες είναι που κάνουν τα τραγούδια εξαιρετικά, να δεις τον oni πχ να σου κάνει το "άρμεγμα" Live (όταν βέβαια δεν χορεύει quickstep στα υπαίθρια πάρκινγκ)
ο τεκνός καλός είναι..
το χορευτικό δεν ξέρω γιατί συμβαίνει να είναι πάντα εκτός tempo..
Live your myth in Egypt...
Post a Comment