Το εν λόγω τραγούδι χρονολογείται μεταξύ Λιθανθρακοφόρου και Περμίου, στην Παλαιοζωική Εποχή. Η ερμηνεύτρια, από την οποία μόνο το όνομα έχει μείνει απαράλλακτο, εμφανίζεται σε κόνσεπτ Ψίθυροι Καρδιάς, όπως το αντιλαμβάνεται ο σκηνοθέτης από τη Νότια Καρολίνα.
Αρχικά η αοιδός βγαίνει από το βαγόνι, στο οποίο μάλλον όλη την ώρα ήταν σκυφτή γιατί είναι χαμηλοτάβανο (δε φαίνεται όμως να έχει αποκτήσει καμιά καμπούρα). Η νύχτα έχει πέσει τριγύρω και λάμπουν τα αστέρια (φωτάκια 60 watt έκαστο, κολλημένα στο μπλε σκούρο φόντο). Η ζώνη είναι καλαμάρι χτυπημένο σε βράχο από ασβεστίτη και κεντημένο με swarovsky (αξία 120 ευρά, βρώμα ανεκτίμητη). Ελαφρώς ξεμαλλιασμένη - ποιος ξέρει τι έκανε μες το βαγόνι, το σκουλαρίκι είναι διονυσιακό, με θέμα την άμπελο.
Και τώρα τα δύσκολα: ξεκινά η κάθοδος από τη σκάλα, όταν μπαίνει στο ρεφραίν. 2ο βήμα και πάει να φάει τούμπα (00:25). Μήπως έχει πιει ή καπνίσει τίποτα περίεργο, διερωτώμαι ο Αιγύπτιος. Τώρα πλέον διακρίνεται ολόκληρο το μεγαλείο της κουπ! το μικρόφωνο θα μπορούσε να είναι το τελευταίο μοντέλο της apple, λευκό, spacie, μεταμοντέρνο (00:45). Βλέμμα αγελάδας, ζυγωματικά αυθεντικά, δεν τα έχει αγγίξει ακόμα χειρουργικό νυστέρι.
Φωτιά υπερπαραγωγή (1:03), με υγραέριο συντηρείται και τα ξύλα ποτέ δεν καίγονται! Καλλιτεχνικό πλάνο με τη Cher μέσα στις φλόγες α λα Jeanne d' Arc (1:10), έχει ένα θεματάκι με αυτά τα πλάνα η αοιδός μας. Η πόρτα του βαγονιού ορθάνοιχτη (2:17) "μα καλά σε τσαντίρι γεννήθηκες; (2:38-τέλος) το τραγούδι fade out, ο κόσμος ενθουσιάζεται (το κουμπί του σκηνοθέτη που γράφει applause είναι, αμέσως να τσιμπήσετε), η Cher θυμάται να κάνει μια ταπεινή τσιγγάνικη υπόκλιση και έχει το βλέμμα αχ-τι-τραβάω-η-γυναίκα-πρέπει-να-πάω-σπίτι-να-καθαρίσω-φασολάκια-και-να-πλύνω-τα-μπαλκόνια!
Αρχικά η αοιδός βγαίνει από το βαγόνι, στο οποίο μάλλον όλη την ώρα ήταν σκυφτή γιατί είναι χαμηλοτάβανο (δε φαίνεται όμως να έχει αποκτήσει καμιά καμπούρα). Η νύχτα έχει πέσει τριγύρω και λάμπουν τα αστέρια (φωτάκια 60 watt έκαστο, κολλημένα στο μπλε σκούρο φόντο). Η ζώνη είναι καλαμάρι χτυπημένο σε βράχο από ασβεστίτη και κεντημένο με swarovsky (αξία 120 ευρά, βρώμα ανεκτίμητη). Ελαφρώς ξεμαλλιασμένη - ποιος ξέρει τι έκανε μες το βαγόνι, το σκουλαρίκι είναι διονυσιακό, με θέμα την άμπελο.
Και τώρα τα δύσκολα: ξεκινά η κάθοδος από τη σκάλα, όταν μπαίνει στο ρεφραίν. 2ο βήμα και πάει να φάει τούμπα (00:25). Μήπως έχει πιει ή καπνίσει τίποτα περίεργο, διερωτώμαι ο Αιγύπτιος. Τώρα πλέον διακρίνεται ολόκληρο το μεγαλείο της κουπ! το μικρόφωνο θα μπορούσε να είναι το τελευταίο μοντέλο της apple, λευκό, spacie, μεταμοντέρνο (00:45). Βλέμμα αγελάδας, ζυγωματικά αυθεντικά, δεν τα έχει αγγίξει ακόμα χειρουργικό νυστέρι.
Φωτιά υπερπαραγωγή (1:03), με υγραέριο συντηρείται και τα ξύλα ποτέ δεν καίγονται! Καλλιτεχνικό πλάνο με τη Cher μέσα στις φλόγες α λα Jeanne d' Arc (1:10), έχει ένα θεματάκι με αυτά τα πλάνα η αοιδός μας. Η πόρτα του βαγονιού ορθάνοιχτη (2:17) "μα καλά σε τσαντίρι γεννήθηκες; (2:38-τέλος) το τραγούδι fade out, ο κόσμος ενθουσιάζεται (το κουμπί του σκηνοθέτη που γράφει applause είναι, αμέσως να τσιμπήσετε), η Cher θυμάται να κάνει μια ταπεινή τσιγγάνικη υπόκλιση και έχει το βλέμμα αχ-τι-τραβάω-η-γυναίκα-πρέπει-να-πάω-σπίτι-να-καθαρίσω-φασολάκια-και-να-πλύνω-τα-μπαλκόνια!
5 comments:
το χειροκροτημα ομως κατιαγιστικο, την καταπιε τη φωνη της αοιδου... μα που τραγουδαει πια, στο Royal Albert hall;
τσκ τσκ δεν σου φταίει η Σερ ντίαρ αμα δεν μπορείς να πιάσεις την φολκλλορ εσάνς του τραγουδιού....
Η κακούκα (aka μαλί της γριας με γευση σκούρα σοκολάτα) είναι τρίχες απο παντανόβουρτσα και δεν φουντώνουν;
synexizeis na grafeis. twra to da.
@ marvin: mporei na nai palio, alla ta ixitika effe itan arketa ekseligmena..
@ xipaki: den to piasa to folklore einai i alitheia, oso gia to malli trixes estaleisan gia eksetasi DNA na doume apo ti eidos proerxetai
@ nick: nomizw oti tha asxolithw k ligo me blog this year :-) kala eisai?
anubis xryso mou exeis polla na ma8eis akoma
Post a Comment