Thursday, April 3, 2008

Funi-κουλή, Funi-κουλά

Αγαπητές αιγυπτιόφατσες, καθίστε αναπαυτικά στην καρέκλα σας, δυναμώστε την ένταση του ήχου και ακούστε τη μοναδική αυτή εκτέλεση γνωστού λαλά ναπολιτέν από αγαπημένο Παβαρότι και τους Aqua (ζουν αυτοί άραγε;). Συμμετέχει η παιδική χορωδία Keen on Boys, με παιδιά απ' όλες τις βρετανογαλλικές αποικίες του Ινδικού.
Η miss Aqua με σουρεάλ φορεματάκι από τους Κινέζους και καροτί μαλλί (πληροφορίες λένε ότι έτσι θα ΄ναι το επόμενο μαλλί του toymaker) και ο αστυνόμος Κότζακ με κόκκινο παντελόνι ξεκινούν το τραγούδι. Η χορωδία συμμετέχει με ενθουσιασμό (τα μισά παιδάκια έχουν περασμένη τη βίζα και δελτίο εμβολίων στο λαιμό, έτσι για να μην κολλήσουμε και τίποτα). Στο 1.17, αν κοιτάξετε καλά, φαίνομαι κι εγώ σκαρφαλωμένος στους ώμους δύο ιερέων μου, με το κοντό μπλουζάκι και το Vita Απριλίου ανά χείρας, να χορεύω. Ο Παβαρότι στο ύψος του -μάλλον στα κιλά του- μπαίνει στη δεύτερη στροφή και κλείνει με χαρακτηριστική κορώνα που οι Aqua εννοείται δεν ακολουθούν.
Αν κάποιος λοιπόν σας την "δώσει", ουρλιάξτε του ένα funiculi, funiculaaaa και θα με θυμηθείτε.

21 comments:

Hfaistiwnas said...

Τι σημαίνει άραγες αυτό; Δεν είναι άσχημο σαν ακουσμά...
Σε είδα και σένα, μέσα στην καλή χαρά!

Anonymous said...

Τα ματια μου....τα ματια μου...τα αυτια οκ..αλλα τα ματια μου...

Είδωλο said...

Ελεος καλε, ειπαμε ειχες καιρο να κανεις ποστ αλλα εσυ το παραχεσες..

Soula said...

Ωχ!Ναπολετάνικα..
Και ιταλικά να ξέρεις,δεν καταλαβαίνεις έναν π..!
Πόσο μάλλον με σκανδιναβική προφορά απο την καροτομαλλούσα-θύμα ηλεκτροπληξιας.

Πού τον θυμήθηκες τον συγχωρεμένο;;

b|a|s|n\i/a said...

στο 1.17; μισό να το γυρίσω πίσω πάλι. μα γιατί δεν βλέπω; μπας και δεν συμβαδίζει η ώρα με την εικόνα; είναι και το πισί μου παλαιό.

jg said...

ekei eisai pio omorfos apo pote

Anubis said...

@hfaistiwnas: δεν έχω ιδέα, αν βγάζει και νόημα. κάτι λέει για τον Λαγκαδά στο 0:48 η miss Aqua. αν γκουγκλάρεις μπορεί να βρεις κάτι.

@γ(κ)αμει bear: αφού ξέρω ότι σ΄αρέσουν κάτι τέτοια κατά βάθος

@x-ouranou: είπαμε να ξεδώσουμε λιγάκι.

@soula: ομιλείτε την ιταλικήν; τι σπουδές! τς τς. μας μύρισε λίγο ο συγχωρεμένος και ήθελα κατιτίς το εύθυμο για τον Mahler μας.

@basnia: μα καλά δεν την είδες τη μαντάμ στους ώμους; που κουνά τα χέρια..

@Pov of a g: keep it gay..

b|a|s|n\i/a said...

ω ναι μοντιέ! τώρα είδα το φως το αληθινόν

tovenito said...

τι κουφό ποστ!

Dr_MAD said...

Πες μας... τι πίνεις?

toymaker said...

Ποιος σου έδωσε τις πληροφορίες για το κουρεματάκι μου...
Σνιφ, και ήθελα να είναι έκπληξη...

Προσκυνώ τη θεότητα σας...

Love youuu

Anonymous said...

Είπα να περάσω κι εγώ μια βόλτ' απ' το ναό. Το 'είναι κρύα τα πλακάκια' δεν το ήξερα. Μόνο το 'είναι κρύα τα σεντόνια' της Άντζελας Δημητρίου. Γι' αυτό μη κάθεσαι πολύ κάτω. Θα παγώσει ο κ0λ0ς σου!

Keen On Boys said...

Αχαχαχα μ'έκανες και γέλασα κωλόπαιδο... Ακούς εκεί παιδική ορχήστρα "Keen on boys" Σα δε ντρέπεσαι!

mahler76 said...

KOYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Mirela said...

Aπαπά αυτό το τραγούδι πάντα με τρόμαζε...

...άντε και με αγριεύτηκα νυχτιάτικα!!

sikia said...

λολ και καραλολ!

APSOY said...

FUNICULIIIIIIIIIIIII
FUNICULAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
:D

χεχε

g for george said...

Κάνε επιτέλους νέο ποστ!!

Άμα δεν το αλλάξεις μέχρι απόψε, θα σου τραγουδάω το funi κουλή (που σου ταιριάζει κιόλας) ώσπου να το σιχαθείς!

Anubis said...

@tovene: Κουφό; μάλλον ήθελε ανέβασμα το volume :o)

@mad: μάλλον από τα λιβάνια που καίμε θα είναι οι παραισθήσεις...

@toymaker: πριν το κάνεις αυτό στο μαλλί, σκέψου τα παιδιά μας! *πέφτει στο πάτωμα*

@bibimydarling: lol δεν παγώνει ο πωπός μου, ξέρω τι χρειάζεται να κάνω.

@Keenonboys: είναι το target group σου, πάω πάσο

@mahler: φουνί-κουλάααα να λες

@Mirella: ξέρω έναν πολύ καλό ψυχίατρο..

@sikia: να το τραγουδήσεις στη δίκη και ο αμνός θα σου ζητήσει αμέσως συγγνώμη

@apsoy: you got the point!

@g4george: σεβασμός στα Θεία! άκου εκεί μου ταιριάζει :p

mahler76 said...

ο g for george σε έκραξε χοντρά ή μου φαίνεται????

g for george said...

Απ'ό,τι είδες, δεν απάντησε, Mahler μου!